AMARAN!!! Jangan Baca Jika Anda Tiada Masalah Eczema. Rahsia ini bakal menyebabkan rakan & keluarga anda tertanya tanya bagaimana anda begitu nyenyak tidur semalam dan tertanya- tanya kenape anda dah tak tergaru-garu lagi...


ANDA ADA MASALAH ECZEMA ?

Masalah Eczema yang dibiar tak dikawal akan menyebabkan kulit anda GatalPecah, dan Berair Nanah...

Bukan saja menyakitkan hati, tetapi juga boleh ganggu proses kehidupan seharian!

Lebih 90% yang ada Masalah Eczema kerap mengalami masalah seperti:

  1. TIDAK FOKUS PADA KERJA
  2. TIADA KEYAKINAN BARGAUL DENGAN ORANG LAIN
  3. PAKAIAN CEPAT KOTOR, BERNANAH BERDARAH...
  4. BILA PANAS, KULIT BERAIR NANAH; BILA SEJUK, KULIT KERING MENYENGAT
  5. MAKAN ITU TAK KENA, MAKAN INI TAK KENA. SALAH MAKAN SIKIT JE KENA SERANG
  6. ALAHAN PADA SABUN PENCUCI, SAMPAI NAK BASUH PINGGAN PUN BOLEH JADI HAL
  7. MAKIN STRESSSSS


NOTA: ini bukan produk ajaib, mahupun produk kecantikan


Ramai yang hampir berputus asa dan sangat kecewa serta sedih kerana sudah habis ratusan malah ribuan ringgit tetapi masalah Eczema tidak juga sembuh.  Krim Eczema yang baik akan membantu kulit untuk menjadi lebih bersih dan sihat.

Masalah Eczema adalah penyakit kulit yang bakal membuatkan seseorang berada di dalam sengsara yang berpanjangan jika tidak dirawat dengan Krim Eczema yang betul.

_______________________________________________________________________________________

TANDA-TANDA MASALAH ECZEMA

  • Bagi bayiMasalah Eczema boleh dilihat di kawasan dahi, pipi, lengan, kaki, kulit, kepala dan leher.

  • Bagi kanak-kanak dan dewasa pula, Masalah Eczema biasanya boleh dikesan di bahagian muka, leher, di bahagian dalam siku, lutut dan juga buku lali.


  • Kajian mendapati hampir 10% bayi berumur 3 hingga 6 bulan mengalami Masalah Eczema, 40% berlaku pada bayi yang berumur 18 bulan ke atas dan 60% di kalangan remaja.

    __________________________________________________________________________________________

    Ramai pengidap Masalah Eczema sukar untuk mendapatkan  Krim Eczema yang berkesan. Kalau guna Krim Eczema di farmasi biasanya mengandungi steroid, dan ianya akan baik dengan cepat tapi tak bertahan lama. Belum lagi dikaitkan dengan kesan sampingan di kemudian hari. Biasanya ramai yang akan duduk diam dan menahan keinginan ‘menggaru’. Kebiasaannya anda akan tetap menggaru.

    Paling sedih bila lihat anak kita garu sehingga berdarah sebab tak tahan gatal Masalah Eczema walaupun dah sapu Krim Eczema penuh satu badan...

    Masalah Eczema hanya Allah yang tahu terutama apabila terkena peluh. Makin digaru, makin banyak pula yang tumbuh sehingga kadangkala menjadi kudis besar. Orang dewasa pun rasa BISAnya masalah eczema ni, anak-anak apatah lagi.

Anda dah puas menangis tepi bucu katil setiap malam mengenang masalah Eczema anda ni?





______________________________________________________________________________________________________________________________

KAMI ADA BERITA BAIK UNTUK

ANDA YANG ADA MASALAH ECZEMA!!!


Ini semua ialah antara yang pernah mengalami masalah kulit. Mereka juga seperti anda pernah mencuba berbagai bagai cara untuk merawat masalah kulit mereka. Malah mereka memang skeptikal dengan pengiklanan sebegini. Alhamdulillah, setelah gunakan cara ini, masalah mereka sembuh dan terkawal.  Mereka juga sudah berpuas hati. Dari sekecil masalah Kurap, sehingga ke yang lebih dasyat seperti Masalah Eczema, Psoriasis & Jangkitan Bakteria & Kulat dapat dikawal, dan akhirnya membenarkan kegembiraan mereka dikongsi dengan anda semua dalam bentuk testimoni!

ANDA INGIN JADI SEPERTI MEREKA? 

Mereka merupakan antara beribu pengguna produk kami yang telah berjaya merawat dan mengawal masalah mereka. Anda di tempat yang betul!

MUNGKIN KALI INI GILIRAN ANDA PULA UNTUK PULIH.

ORANG LAIN BOLEH, KENAPA TIDAK ANDA?

Biar saya ceritakan serba sedikit tentang masalah ECZEMA yang agak ramai penghidapnya di Malaysia.

Mengenai Eczema – Dermatitis Atopik (Eczema) merupakan masalah radang gatal pada kulit. Ianyaberkekalan dan agak kronik. Walaupun masalah ini boleh datang dalam berbagai bentuk dan rupa, ianya kebiasaan datang dengan bengkakkemerahan, dan kulit gatal. Kegatalan mungkin terjadi lebih teruk jika digaru dan mendatangkan masalah radang yang lebih serius. Apabila lapisan kulit atas terkoyak (luka), bahagian kulit akan lebih senang dijangkiti bakteria, terutama sekali bakteria Staphylococcus Aureus, yang mana biasanya hidup di atas bahagian kulit, rasa pedihkeluar air bernanah, dan meningkatkan risiko parut apabila Masalah Eczema ini sembuh. Ini yang ingin kita elakkan! 

Untuk mengatasi masalah Eczema ini, anda perlukan penyelesaian yang dapat melegakan kulit dengan cepatmengelakkan kegatalanmembunuh bakteria, dan mengurangkan radang.

APA PERKARA YANG PALING PERLU DIELAKKAN BILA MASALAH ECZEMA MENYERANG ?


JANGAN SESEKALI MENGGARU BAHAGIAN YANG TERJEJAS


PANTANG LARANG ECZEMA!!!

 

“Gatal Yang Tak Boleh DiGaru”

 

Mungkin pada waktu siang, di mana kita lebih sedar, kita boleh mengawal daripada menggaru. Tetapi bagaimana dengan pada waktu malam, sewaktu kita sedang tidur? Tanpa sedar, anda akanberasa kegatalan dan menggaru kawasan terjejas. Ini lebih teruk lagi pada kanak-kanak yang mempunyai kulit yang lebih nipis.


Kita berhak untuk mendapatkan tidur yang lena, jadi biar saya kongsikan serba sedikit tips yang saya gunakan untuk mengawal masalah kegatalan ini, terutamanya pada waktu malam.

 

 =========================


Penawar Eczema Cara Tradisional

 

Sapu: "Resepi rahsia" Sewaktu Mandi

Campurkan satu cawan minyak sayuran ke dalam air mandian untuk melembapkan dan melegakan kulityang kering.

Selain itu, anda juga boleh campurkan 2 sudu besar minyak zaitun dan satu cawan susu ke dalam air mandian anda.

Mandian oatmeal juga terkenal untuk melegakan kegatalan pada kulit. Hanya kisar beberapa genggam oatmeal biasa di dalam mesin pengisar dan taburkannya ke dalam air mandian anda.

Dengan hanya mencampurkan 1 hingga 3 cawan garam Epsom ke dalam air mandian anda, kegatalandan sel sel kulit mati dapat dikurangkan. Tambahkan juga satu sudu kecil minyak Lavender ke dalamnya untuk menambahkan keselesaan, ketenangan dan penyembuhan pada kulit.

 +  + 

 

Makan: Kunyit

Kajian terbaru mendapati bahawa rempah ratus dapat mengurangkan keradangan pelbagai jenis masalah kulit - salah satunya adalah Psoriasis.

Curcumin, sejenis bahan antioksida yang terdapat dalam kunyit, didapati boleh melindungi danmemelihara kulit dengan meneutralkan bahan radikal serta mempercepatkan proses penyembuhan lukaUntuk hasil yang lebih berkesan, amalkan pengambilan satu sudu kecil kunyit setiap hari.


 

Sapu: Krim Pelembap Berasaskan Minyak Zaitun

Jika Eczema anda menyerang, dan datang sekali dengan kegatalankepedihan, dan kemerahanpada kulit terjejas, anda perlu segera merawatnya. Anda boleh gunakan Krim Pelembap berasaskanminyak organik seperti minyak zaitun berkualiti tinggi.

Minyak zaitun juga merupakan antara minyak semulajadi yang kaya dengan Omega-3 yang bolehmengurangkan keradangan.

Sifat minyak zaitun yang anti radang dan anti bakteria & fungal dapat membantu untuk melegakan kulit, sekaligus menghilangkan rasa pedih dan terbakar.

 

Sebelum anda memilih Krim Pelembap, ada beberapa kriteria yang perlu anda pastikan

  1. Bahan Digunakan Semulajadi - Proses rawatan / kawalan haruslah dilakukan secara semulajadi tanpa bahan kimia merbahaya
  2. Anti Bakteria & Kulat - Sia sia memulihkan tanpa selesaikan dulu masalah jangkitan bakteria & kulat. 2 benda ni yang buatkan anda tergaru garu, sekaligus lebih merosakkan permukaan kulit
  3. Menghilangkan Kegatalan - Apabila kulit tidak lagi gatal gatal, proses pemulihan / pengawalan akan lebih senang terjadi tanpa sebarang gangguan luka akibat digaru
  4. Melembapkan Kulit - Penghidap Eczema sering mengalami masalah kulit mereka kering menyengat. Ini terjadi akibat hilangnya minyak sebum pada kulit terutama selepas mandi. Kelembapan kulit adalah perlu untuk mengelakkan kulit dari mengering dan merosakkan permukaan kulit.

Kejap, kalau rawatan tradisional berkesan, kenapa perlu cari krim eczema yang lain lagi??

Ya, Betul yang rawatan tradisional ini berkesan. Tetapi adakah anda masa untuk menyediakan bahan bahan seperti di atas setiap hari? Tindak balas cara rawatan tradisional ini juga agak lambat

Senang cerita, rawatan tradisional mengambil masa, dan lebih lambat bertindak. Anda perlukan sesuatu yang boleh jimatkan masa dan bertindak lebih pantas!


Semua kriteria ini terdapat dalam satu produk yang ingin saya SYORkan kepada anda

Dengan pengalaman dalam bidang Terapi Ozon lebih 15 tahun di Malaysia, kami telah berjaya menemukan satu formula khas untuk membantu anda mengatasi masalah ini

*********************************

KAMI PERKENALKAN PENYELESAIAN

MASALAH ECZEMA ANDA

Krim Eczema OzPure

"PURE OZONATED OLIVE OIL"

Dengan Kesan Tri-Tindakan



Anti Bakteria & Kulat

Melegakan Kegatalan

Menyembuhkan Kulit Bermasalah

=================================

Apa yang membuatkan Krim Eczema OzPure begitu berkesan?

Krim Eczema OzPure® merupakan satu krim topical homeopati berasaskan penemuan sains yang dihasilkan dengan cara menggabungkan bahan-bahan semulajadi dengan teknologi ozon yang dapatmelegakan pedih gatal, mengurangkan radang untuk bermacam macam masalah, dan membekalkan kelegaan pada masalah kulit yang rosak.

ANTI-BAKTERIA, KELEGAAN TANPA STEROID – Apabila disapu, Krim Eczema OzPure akan melawan bakteria dan kulat pada kawasan kulit terjejas. Patogen inilah yang mengakibatkan jangkitan pada kulit terjejas masalah eczema. Dengan menyapu Krim Eczema OzPure, ia akan mula untuk melegakan dan menghilangkan symptom eczema ini. Bahan penyembuhan kami ini tidak mengandungi sebarang corticosteroids atau antibiotik.

MENGURANGKAN RADANG, KEGATALAN, PEDIH GATAL DAN TAK SELESA – Kandungan semulajadi homepati pada Krim Eczema OzPure ini dapat memberi kelegaan untuk mengurangkan radang dan melegakan kegatalan, pedih gatal,dan tak selesa. Setiap kandungan OzPure dipilih berdasarkan rekod saintifik dan hasil penyelidikan klinikal dalam memberikan hasil yang sempurna dalam terapi kulit.

MEMBANTU KULIT ROSAK DAN MENGELAKKAN KESAN PARUT – Apabila kulit semakin rosak, aka nada potensi untuk kulit berparut atau bengkak kekal. Krim Eczema OzPure dapat meransang pergerakan darah dan menggalakkan pertumbuhan sel kulit yang baru dan menghalang parut daripada terhasil.

MUDAH, SELAMAT, TIDAK MENYAKITKAN DAN TIADA KESAN SAMPINGAN – Tidak seperti produk lain, Krim Eczema OzPure tidak mengandungi bahan kimia atau sebarang kesan sampingan. Ianya 100% semulajadi dan boleh digunakan oleh seisi rumah. 



Melembutkan sisik keras kulit dan sekaligus merangsang pembuangannya


Mengurangkan keradangan dan kegatalan serta mempunyai kesan penyejukan pada kulit


Menormalkan pergerakan mikro darah sekaligus melancarkan penerimaan kulit terhadap vitamin & mineral

===============================

Bahan - Bahan & Khasiat Kandungan Krim Eczema OzPure


Minyak Zaitun Asli : Lengkap dengan tiga jenis anti oksidan utama: Vitamin E,Polyphenols, & Phytosterols yang dapat bertindak sebagai Anti Penuaan, mengekalkan kelembutan pada kulit, melindungi daripada sinaran ultra violet, & menghalang serangan bakteria pada kulit


Gas Ozon (Oksigen Aktif) : Lengkap dengan tindakan meransang penyembuhan kulit rosak, membersihkan kulit daripada jangkitan bakteria & kulat.


Cera Alba : Bersifat Anti Bakteria & Anti Kulat, dan berfungsi untuk membuat lapisan perlindungan pada kulit untuk mengekalkan kelembapan tanpa menutup liang roma kulit.


Vitellaria Paradoxa : Bertindak sebagai Agen Penyembuhan pada kulit dan melindungi kulit daripada serangan Bakteria & Kulat


Ekstrak Mentha x Piperita : Memberi kelegaan pada kulit yang bermasalah, menyejukkan radangkulit, dan meransang penyembuhan

Ekstrak Vitamin E  :  Membantu kulit untuk menjadi lebih segar, dan bersih. Juga dapat membantu dalam meransang penyembuhan kulit yang kering dan kasar


PENGIKTIRAFAN


Diperakui Keberkesanan Terhadap Penyembuhan Masalah Eczema

Pertubuhan Pengamal Perubatan Ozon Malaysia

(PPPOM)

=========================================


Dapatkan Krim Eczema OzPure  

Anda SEKARANG!!


Harga Biasa: RM130.00

OOpssps.. Jangan Bayar RM 130.00 Lagi





Istimewa MINGGU INI SAHAJAhanya perlu bayar

1 Krim Eczema OzPure = RM 70.00

2 Krim Eczema OzPure = RM 130.00



=========================================


NAK PAKAI KRIM ECZEMA YG ADA STEROID...

Apa? Nak Guna Krim Mengandungi Steroid Untuk Kesan Lebih Pantas?

JANGAN BUAT HAL

Tahukah Anda, pada bekas krim mengandungi Steroid terdapat beberapa AMARAN yang meragukan?

Yerlah, Penggunaan yang berterusan tanpa kawalan akan menyebabkan kesan sampingan yang menakutkan!

Menipiskan Kulit

Menggangu Kestabilan Hormon Badan

Menipiskan Saluran Darah

Merosakkan Hati

Merosakkan Buah Pinggang

dan macam macam lagi...

______________________________________________________


TESTIMONI PENGGUNA Krim Eczema OzPure®



Sis ni belikan untuk adik dia yang ada masalah Bisul, alih alih dia pun guna sekali untuk masalah Kutu AirKrim Eczema OzPure ni pelbagai kegunaannya tau. Terus sis ni jadikan krim ni produk WAJIB ada kat rumahnya. 

Disclaimer: Testimoni di atas adalah dari pengguna produk kami yang sebenar. Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna.


Dapatkan Krim Eczema OzPure  

Anda SEKARANG!!


Harga Biasa: RM130.00

OOpssps.. Jangan Bayar RM 130.00 Lagi





Istimewa MINGGU INI SAHAJAhanya perlu bayar

1 Krim Eczema OzPure = RM 70.00

2 Krim Eczema OzPure = RM 130.00


________________________________________________________________________________________________

==========================

APAKAH KEUNIKAN

Krim ECZEMA OZPURE

==========================

✔ Krim Eczema OzPure tahan jika tidak digunakan sehingga 1 tahun
✔ Dirumus khas dengan teknologi Ozone daripada Jerman
✔ Produk Muslim Bumiputera
✔ Boleh guna pada bila bila masa
Tiada pantang menggunakan penawar eczema
✔ Sesuai untuk peringkat umur 1 tahun ke atas
✔ Dibekaskan dalam bekas kaca untuk mengelakkan hakisan BPA pada plastik
✔ Datang dengan saiz 30gm & 170gm
✔ Produk 100% Organik Tanpa Bahan Kimia, Steroid, & Tidak Mendatangkan Kesan Sampingan
RM 5.00 KADAR TETAP Penghantaran Seluruh Malaysia
Jaminan Pulangan Wang Dalam Tempoh 30 Hari Jika Krim Tidak Berkesan
Konsultasi Penggunaan Krim Eczema Selepas Pembelian

============================

LAGI TESTIMONI KAMI












Disclaimer: Testimoni di atas adalah dari pengguna produk kami yang sebenar. Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna.

Dapatkan Krim Eczema OzPure  

Anda SEKARANG!!


Harga Biasa: RM130.00

OOpssps.. Jangan Bayar RM 130.00 Lagi





Istimewa MINGGU INI SAHAJAhanya perlu bayar

1 Krim Eczema OzPure = RM 70.00

2 Krim Eczema OzPure = RM 130.00



============================

Siapakah Kami?

Pakar dalam bidang Terapi Alternatif Ozon selamat lebih 15 tahun, kami telah berjaya merawat berbagai masalah berkaitan kulit, daripada jerawat, sehinggalah ke Eczema & Psoriasis. Proses gabungan minyak zaitun dan gas ozon yang dilakukan sehingga lebih 3 minggu ini dihasilkan khas untuk pesakit di pusat rawatan terapi ozon kami, tetapi atas saranan pesakit kami yang sudah tamat rawatan dan mahukan produk ini, kami mula letakkan produk minyak ozon ini di pasaran. Jika anda berminat untuk bertanya tentang produk ini, anda boleh Hubungi Kami

Whatsapp: 017 311 4048
Whatsapp: 017 311 4048
Whatsapp: 017 311 4048


============================




Dapatkan Krim Eczema OzPure  

Anda SEKARANG!!


Harga Biasa: RM130.00

OOpssps.. Jangan Bayar RM 130.00 dulu





Istimewa MINGGU INI SAHAJAhanya perlu bayar

1 Krim Eczema OzPure = RM 70.00

2 Krim Eczema OzPure = RM 130.00


=====================

Sehari anda bertangguh bermakna anda sedang menyesakkan dan menyusahkan diri anda sendiri. Hari-hari mengeluh masalah kulit tetapi tiada tindakan positif yang diambil.
=====================
Isi Borang Pembelian Dibawah SEKARANG!

FAQ:

  1. Adakah Krim Eczema OzPure dapat merawat / mengawal masalah kulit yang lain? ->> Ya, antara masalah kulit lain yang dapat dirawat / dikawal ialah seperti Psoriasis, Kudis, Kurap, Panau, Luka Diabetik, Kutu Air, Kayap, Tapak Kaki Merekah dsb..
  2. Adakah Krim Eczema OzPure selamat untuk bayi dan kanak-kanak? ->> Ya, ianya selamat untuk bayi dan kanak-kanak, walau bagaimanapun, kami tidak galakkan penggunaan krim organik atau bukan organik pada bayi di bawah umur 1 tahun atas faktor kulit mereka lebih sensitif dan nipis daripada 1 tahun ke atas.
  3. Berapa lama perlu saya tunggu sebelum Krim Eczema OzPure menunjukkan hasil? ->> Produk ini bukanlah produk ajaib yang dapat menyelesaikan masalah anda serta merta, namun demikian, terdapat ramai pengguna kami yang mengatakan masalah mereka dapat dikawal / dirawat kurang daripada 24 jam. Faktor lain seperti jenis masalah dan jenis sensitiviti kulit juga harus diambil kira.
  4. Apa langkah-langkah keselamatan yang harus diambil apabila menggunakan Krim Eczema OzPure? Adakah ada kemungkinan terjadi kesan sampingan selepas menggunakan produk ini?  ->> Produk ini selamat, senang untuk digunakan terhadap masalah masalah kulit yang berlainan. Kami menggunakan bahan-bahan organik yang berkualiti dan bebas bahan kimia. Sehingga ke hari ini, tiada sebarang aduan berkenaan kesan sampingan yang timbul daripada penggunaan produk ini. Namun demikian, kami ingin memberi ingatan yang mana seperti produk produk rawatan kulit yang lain, jika keadaan kulit anda berkekalan atau semakin teruk, anda diminta untuk terus pergi berjumpa pakar perubatan. Diingatkan juga, walaupun produk ini selamat untuk kanak-kanak, sila pastikan produk ini diguna pakai dibawah pengawasan orang dewasa.
  5. Apakah cara yang paling sesuai untuk menggunakan Krim Eczema OzPure ? ->> Terdapat arahan cara penggunaan untuk jenis jenis masalah kulit berlainan di dalam kotak bungkusan produk ini. 

Disclaimer: Apa yang kami nyatakan di web ini adalah benar dan tepat mengikut fakta semasa dan dari ulasan pengguna sebenar. Pengguna dinasihatkan menggunakan produk ini seperti arahan pada produk. Namun kami tidak bertanggungjawab jika sebarang masalah/komplikasi berlaku kepada pengguna di atas penggunaan produk ini. Namun demikian, ianya ialah hasil persendirian dan hasil selalunya berlainan. Kami tidak menuntut yang ia adalah hasil tipikal yang akan dialami semua penggunaPermintaan pulangan semula akan dilakukan selepas pihak kami mengenal pasti kenapakah produk tidak berkesan. 


Jika ada masalah ketika mengisi borang atau membuat bayaran,

Sila Whatsapp ke 017 311 4048


p/s – Memang ramai pengidap Eczema di Malaysia tetapi tidak ramai yang mengendahkan kebersihan dan kesihatan diri sendiri dan keluarga mereka yang mengidap Eczema. Eczema Meranapkan Hidup.

p/p/s – Krim Eczema OzPure membantu mengawal masalah Eczema TANPA ubatan steroid, Kesan Seawal 7 Hari dengan harga Mampu Milik.

p/p/p/s – Lagi cepat anda bertindak lagi cepat risiko bahaya Eczema terhadap kesihatan dapat anda atau keluarga anda dapat diatasi.  

Dapatkan Krim Eczema OzPure  

Anda SEKARANG!!


Harga Biasa: RM130.00

OOpssps.. Jangan Bayar RM 130.00 Lagi





Istimewa MINGGU INI SAHAJAhanya perlu bayar

1 Krim Eczema OzPure = RM 70.00

2 Krim Eczema OzPure = RM 130.00


Rebut Harga PROMOSI SEKARANG!!!

  


Perhatian! Sila lengkapkan borang di bawah.

Ruangan yang wajib diisi

BUTIRAN PEMBELIAN

Produk Kuantiti Harga (RM)
krim eczema ozone
JUMLAH
JUMLAH KESELURUHAN (RM)
Caj Pengendalian (RM)

KAEDAH PEMBAYARAN

Perhatian! Sila pilih (dengan KLIK) kaedah pembayaran yang sesuai untuk anda di bawah.

BUTIRAN PELANGGAN

Log Masuk atau