AMARAN !!!  Jangan baca sekiranya anda belum bersedia untuk menjalani Kehidupan Lebih Sempurna Bebas dari Penyakit.


Anda Mencari Penawar Sakit Buah Pinggang/Ginjal?
 

Anda ada mengalami simptom-simptom berikut...

Tanda Awal Sakit Buah Pinggang:

1. Kekerapan pembuangan air kencing
2. Mengalami keletihan yang melampau
3. Pembengkakan pada salah satu anggota di tubuh badan
4. Mengalami kegatalan yang teruk
5. Sekiranya ada rasa seperti logam di dalam mulut anda
6. Mengalami loya dan muntah-muntah
7. Berasa sejuk sepanjang masa
8. Kesukaran untuk bernafas
9. Merasa sakit di bahagian belakang atau tepi sebelah bawah
10. Kerap berasa pening kepala



Tahukah anda berapa kerapkah penyakit ginjal atau buah pinggang (ginjal) berlaku?

  1. Terdapat lebih dari 500 juta individu di seluruh dunia yang mengalami penyakit buah pinggang kronik.
  2. Secara umumnya, 1 dalam 10 orang dewasa mengalami penyakit buah pinggang kronik
  3. Terdapat lebih daripada 20 000 pesakit menjalani rawatan dialisis di Malaysia pada penghujung tahun 2010.


FUNGSI GINJAL/BUAH PINGGANG


Ringkasnya,  ginjal hanya berfungsi sebagai organ penapis pengeluar darah dan air kencing. Walau bagaimanapun, dari buah pinggang ia juga mempunyai banyak fungsi-fungsi badan kita di antaranya sebagai  pengawal  keseimbangan air, asid dan alkali dalam badan, meneutralkan tahap kalium darah mengeluarkan bahan-bahan yang memudaratkan badan, memproses semula bahan-bahan, mengawal jumlah cecair di dalam darah, mengawal keseimbangan kimia darah, mengawal tahap gula dalam darah, serta bahan-bahan dan organ-organ yang menghasilkan hormon.


VIDEO RINGKAS BAGAIMANA GINJAL/BUAH PINGGANG KITA BERKERJA

1. Bagi penapis Darah

Setiap hari, kita mengambil makanan untuk terus hidup. Makanan dimakan melalui sistem penghadaman di samping melahirkan tenaga juga menghasilkan bahan buangan dalam bentuk racun atau toksin. Racun jika tidak dilupuskan akan berkumpul di dalam badan manusia dan membahayakan kesihatan. Ini adalah di mana fungsi ginjal diperlukan.

Darah yang membawa kerja-kerja sistem ginjal penghadaman untuk ditapis kepada bahan-bahan yang berasingan yang boleh digunakan untuk menukar kepada tenaga dengan bahan-bahan  toksik yang tidak diperlukan oleh badan. Dalam masa sehari, buah pinggang menapis kira-kira 200 liter darah dan mengeluarkan kira-kira 2 liter sisa yang kemudiannya dikumuhkan melalui air kencing.

Untuk menjalankan fungsi-fungsi ini, buah pinggang bergantung kepada nefron untuk menapis darah. Tanpa bahagian ini ginjal, manusia keracunan kerana pengumpulan bahan-bahan toksik daripada makanan yang diambil.

2. Membentuk air kencing

Seperti yang telah dibincangkan dalam jawatan sebelumnya mengenai proses pembentukan air kencing, kita tahu bahawa peranan dan fungsi buah pinggang salah satu daripada aktiviti metabolik juga sangat besar. Air kencing yang adalah hasil daripada penapisan darah oleh buah pinggang mengandungi bahan-bahan toksik yang tidak lagi diperlukan oleh badan. Kencing dipengaruhi oleh makanan yang dimakan, tetapi biasanya mereka mempunyai bahan-bahan utama dalam bentuk air, ammonia dan urea.

3. Imbangan Air dalam Badan

fungsi ginjal atau buah pinggang untuk tubuh manusia juga berkait rapat dengan keseimbangan air. Buah pinggang mengeluarkan kira-kira 2 liter air setiap hari melalui air kencing. Pengeluaran air yang dibuat buah pinggang ini adalah manifestasi fungsi buah pinggang dalam mengekalkan keseimbangan air dalam tubuh manusia. Jika tiada buah pinggang, maka jumlah air di dalam tubuh manusia akan sangat meningkat dan berbahaya kepada badan. tekanan osmosis air extracellular (di luar sel-sel) dalam badan akan menjadi begitu tinggi bahawa ia akan menyebabkan gangguan fungsi jantung dalam mengepam darah. Ia juga adalah salah satu contoh adaptasi fisiologi.

4. Penjagaan paras asid dan Basa

Ginjal atau Buah pinggang juga berfungsi untuk mengekalkan kestabilan dalam asid alkali dalam tubuh manusia. Ini akan membuang kebanyakan asid atau asas jika badan itu mempunyai lebihan. Tanpa satu fungsi buah pinggang ini, badan manusia akan sangat mudah rosak. Contoh mudah ialah apabila badan asid berlebihan maka kita akan menghadapi masalah di dalam otot contohnya masalah gout.

5. Tetapkan paras kalium dalam darah

Kalium  adalah salah satu mineral penting yang diperlukan oleh badan untuk membuat semua sel-sel, tisu, dan organ-organ untuk berfungsi dengan baik. Walau bagaimanapun, jika tahap kalium terlalu tinggi, badan akan mengalami hyperkalemia. Hyperkalemia adalah suatu keadaan yang menyebabkan otot jantung berhenti berdegup. Sementara itu, jika tahap kalium terlalu rendah, badan akan mengalami beberapa masalah seperti keletihan, kelemahan otot, kulit kering, dan refleks gerak perlahan. Dalam kedua-dua keadaan ini, fungsi buah pinggang adalah orang yang memainkan peranan penting dalam mengawal selia tahap kalium dalam darah manusia. Buah pinggang akan mengeluarkan atau menyerap kalium ke dalam nefron.

6. Kesegahan Bahan memudaratkan Badan

Buah pinggang akan mengeluarkan bahan-bahan yang toksik kepada badan. Sesetengah bahan seperti urea, ammonia, asid urik, kreatinin, bakteria, garam bukan organik, dan juga ubat-ubatan jika banyak dan cerucuk akan terus membuat kesihatan badan kita menjadi lemah. Buah pinggang membuang toksin melalui air kencing.

7. Pemprosesan Semula Bahan

fungsi buah pinggang yang berikutnya adalah untuk memproses dan mengembalikan bahan-bahan yang masih berguna untuk badan. Jika sebelum bahan-bahan ini dilupuskan, buah pinggang pertama akan menapis dan mengembalikan penggunaan semula bahan  kepada badan. Bahan-bahan seperti gula, garam, air, dan asid amino kembali kepada darah oleh buah pinggang melalui proses penyerapan semula.

8. Laraskan keseimbangan Bahan Kimia dalam Darah

Melalui proses pembentukan air kencing, buah pinggang juga secara tidak langsung berfungsi dalam mengawal keseimbangan kimia darah. Paras garam, kalium, asid, alkali, gula, dan beberapa bahan-bahan yang lain yang terkandung di dalam darah disusun supaya kekal seimbang dan sesuai dengan metabolisme badan.

Satu contoh mudah untuk membuktikan fungsi buah pinggang adalah mekanisme kawal selia tahap gula dalam darah dengan insulin dan adrenalin. Hormon insulin adalah hormon yang boleh menurunkan paras gula dalam darah, manakala adrenalin adalah hormon yang berfungsi untuk menaikkan tahap gula dalam darah. Kedua-dua hormon yang dihasilkan oleh buah pinggang adalah sangat penting terutama bagi pesakit kencing manis.

9. Pengeluar Bahan dan Hormon

Buah pinggang juga organ yang menghasilkan hormon penting yang diperlukan oleh badan. Antara beberapa hormon erythropoietin, calcitriol, dan renin.

Hormon Eritroprotein berfungsi untuk merangsang peningkatan dalam kadar pembentukan sel-sel darah merah oleh sum-sum tulang. Hormon renin berfungsi untuk mengawal tekanan darah atau tekanan darah dalam badan. Hormon calcitriol berfungsi bentuk vitamin D, kalsium dan mengekalkan kandungan kimia dalam badan.

Nah, jadi beberapa fungsi buah pinggang untuk tubuh manusia dan penjelasannya. Dari persembahan di atas, kita boleh membuat kesimpulan bahawa buah pinggang ternyata walaupun saiz kecil tetapi ia mempunyai fungsi yang sangat penting untuk badan. Dengan alasan bahawa kita boleh mengekalkan kesihatan buah pinggang kita.  

______________________________________________________________________________________

Setiap tahun dianggarkan 2,400 kes baru kegagalan ginjal/buah pinggang dilaporkan dan kes baru di kalangan golongan berumur antara 60 hingga 65 tahun menunjukkan peningkatan 25 peratus.


PUNCA KEROSAKAN GINJAL/BUAH PINGGANG




PUNCA-PUNCA KEROSAKAN GINJAL/BUAH PINGGANG


1. Kerosakan buah pinggang kronik boleh berpunca daripada beberapa masalah buah pinggang itu sendiri seperti buah pinggang polisistik, jangkitan buah pinggang, penyumbatan arteri renal (yang membekalkan darah kepada buah pinggang), penyumbatan di dalam salur kencing kerana batu karang atau ketumbuhan, penggunaan sesetengah ubat dalam jangka panjang dan kecacatan buah pinggang secara semulajadi.


2. Diabetes: Kandungan paras gula di dalam darah yang tinggi lama-kelamaan akan merosakkan buah pinggang dan menyebabkan keadaan yang dipanggil diabetes nefropati yang merupakan penyebab nombor satu kegagalan buah pinggang. Satu pertiga pesakit diabetes mengalami diabetes nefropati.


3. Tekanan darah tinggi (hipertensi): situasi yang merujuk kepada tekanan kuat pada salur darah yang menolak dinding arteri. Tekanan darah tinggi kronik boleh menyebabkan kerosakan salur darah dan fungsi penapisan di dalam buah pinggang.  


Data daripada Laporan ke-14 Daftar Dialisis dan Pemindahan Malaysia 2006 mengesahkan hakikat ini yang mana 57% daripada kes penyakit buah pinggang didapati berpunca daripada diabetes. Ia diikuti oleh tekanan darah tinggi yang merangkumi 6% daripada semua kes yang direkodkan.


TANDA-TANDA AWAL PENYAKIT BUAH PINGGANG/GINJAL 


1.Perhatikan samaada terdapat perubahan dalam pembuangan air kencing. Perhatikan samaada pembuangan air kencing adalah kerap atau kurang kerap dari kebiasaan. Perhatikan juga jika terdapatnya darah di dalam air kencing anda. Jika anda mengalami kencing terlalu kerap atau terdapat darah di dalam air kencing terutamanya pada waktu malam, dan lama kelamaan air kencing semakin berkurang, boleh jadi anda mempunyai masalah pada buah pinggang. Perhatikan jika terdapat buih pada air kencing yang ditadah. Adanya buih-buih pada air kencing menunjukkan terdapat kehadiran protein dalam air kencing. Protein ini tidak dapat ditapis jika buah pinggang kita bermasalah.

2. Adakah anda letih sepanjang masa? Kegagalan buah pinggang tidak dapat menghasilkan hormon yang mencukupi untuk tubuh menghasilkan sel darah merah. Apabila tubuh tidak dapat menghasilkan sel darah merah yang mencukupi, anda akan mengalami anemia, dan ini menyebabkan tubuh anda terlalu letih.

3. Adakah anda mengalami bengkak pada mana-mana bahagian anggota tubuh badan seperti kaki atau tangan? Buah pinggang yang sihat akan berfungsi untuk mengeluarkan bendalir yang berlebihan dari badan anda. Sekiranya terdapat pembengkakan pada anggota badan, boleh jadi buah pinggang anda tidak dapat berfungsi dengan baik. Retensi iaitu penakungan air kencing boleh menyebabkan kaki, buku lali serta mata bengkak.

4. Adakah anda mengalami ruam dan kegatalan? Kegagalan buah pinggang untuk mengeluarkan sisa-sisa buangan dari tubuh anda boleh menyebabkan anda mengalami kegatalan yang teruk pada anggota badan.

5. Bagaimana pula dengan selera makan anda? Adakah anda terasa seperti logam di dalam mulut atau tidak dapat menelan makanan? Ini adalah salah satu tanda-tanda awal kegagalan buah pinggang. Ianya juga berlaku disebabkan oleh terkumpulnya sisa buangan di dalam darah.

6. Adakah anda mengalami loya dan muntah-muntah?  ini juga mungkin disebabkan oleh pengumpulan sisa-sisa buangan di dalam darah.

7. Adakah anda berasa sejuk sepanjang masa? Mereka yang mengalami anemia mungkin akan berasa kesejukan sepanjang masa walaupun dalam cuaca yang panas.

8. Adakah anda merasa sukar untuk bernafas? Ini juga adalah tanda awal penyakit buah pinggang yang mungkin disebabkan oleh anemia atau pengumpulan bendalir di dalam paru-paru.

9. Adakah anda merasa sakit di bahagian belakang atau tepi sebelah bawah pinggang anda? Ini adalah tempat terletaknya buah pinggang anda. Boleh jadi terdapat ketumbuhan yang akan mewujudkan rasa sakit pada buah pinggang.

10. Adakah anda kerap berasa pening kepala? Ini mungkin disebabkan oleh anemia yang berlaku telah mengakibatkan kekurangan oksigen di dalam otak.


VIDEO PUNCA KEGAGALAN BUAH PINGGANG/GINJAL



______________________________________________________________________________________

Dan Ini Menjadikan Penyakit Kencing Menjadi Antara Penyakit Termahal Kos Rawatannya..


"Late is Better Than Never...."


Tiada istilah PUTUS ASA dalam hidup....Kehidupan perlu Diteruskan....



Namun Begitu Tidak Dinafikan........

Ramai yang hampir berputus asa dan sangat kecewa serta sedih kerana sudah habis ratusan malah ribuan ringgit untuk mengubati penyakit buah pinggang ini..... namun tidak juga sembuh. Malah kebanyakkan orang kami temui sebelum mengguna produk ini mereka memang skeptikal dengan pengiklanan sebegini. 

Tapi cuba anda baca Testimoni di bawah ini...

"Alhamdulillah, setelah gunakan penawar atau ubat sakit buah pinggang  ini, masalah sakit buah pinggang ini terkawal dengan penurunan kandungan kadar creatine ". 


INI ADALAH FAKTA


YA....Kami Ada Penawarnya...INSYA ALLAH


TEH HERBA PENAWAR SAKIT BUAH PINGGANG


Ini bukan produk ajaib, mahupun produk kecantikan. 

INI ADALAH PRODUK YANG DIHASILKAN OLEH SEORANG PAKAR TOKSIKOLOGI DAN KESELAMATAN MAKANAN MALAYSIA DENGAN HASIL KAJIAN R&D SELAMA 8 TAHUN DAN TELAH MENDAPAT PENGIKTIRAFAN DI DALAM DAN LUAR NEGARA


TERBUKTI BERKESAN!!!


Bukan kami yang cakap TAPI pengguna Produk ini yang cakap.

mari kita tengok apa kata mereka setelah minum Produk ini......




TESTIMONI PESAKIT BUAH PINGGANG 


Testimoni 1-  Bekas Ketua Pengarah Jabatan Arkib Negara.



Saya Dato’ Habibah Zon, mantan Ketua Pengarah Jabatan Arkib Negara, merupakan seorang pesakit buah pinggang tahap 4 dengan bacaan Creatinine 250 dan GFR (fungsi buah pinggang) tinggal 17%.

Saya berhubungan secara online, hampir setahun setengah dengan doktor hospital herbal pakar buah pinggang di China, iaitu Hospital Shijiazhuang Kidney Disease Hospital, dekat Beijing, sebelum bersetuju untuk mendapat rawatan di sana selama seminggu dalam bulan Mac/April 2016.

Info yang saya dapat ingin saya kongsikan di sini. Laporan ujian darah saya menunjukkan fungsi (GFR) buah pinggang dah tinggal 17% (ketika itu). Ini bukan bermakna 83% lagi sudah mati sepenuhnya. Daripada scan/xray di sana,10% saja yg betul2 mati dan sebenarnya, bakinya bertoksin dan perlu dibersihkan/dipulihkan.

Selama seminggu saya di sana, fungsi buah pinggang (GFR) saya meningkat 5%(17%–>22%). Darah merah, cholesterol, potassium, uric acid, sodium, gula dan calcium jadi normal. Cara rawatannya 100% herba – 2 jenis minuman herba; Osmertheraphy, iaitu menggunakan 2 plat letrik yang diletak herba dan baring dgn kedua bahagian buah pinggang di belakang badan di atasnya; dan rendam kaki dengan herba (footbath). Creatinine jugak turun tinggal 200, namun kos yang saya terpaksa tanggung adalah USD3000 atau RM12,000. Malangnya di akhir rawatan, penterjemah (translator) yang membantu saya, mendapat selsema, dan saya seterusnya dijangkiti demam dan selsema, menyebabkan Createnin naik mendadak ke 248 dan fungsi GFR turun sedikit ke 18%. Hati2, pesakit buah pinggang sangat sensitif dengan virus. Elakkan demam selsema kerana ia akan meningkatkan Creatinine dengan cepat.


Namun akibat kos yang sangat tinggi saya balik ke Malaysia dan hanya mampu membawa balik mesin Osmertheraphy serta ubatan herbanya untuk rawatan di rumah. Kos in sahaja USD2000 (rm8000) untuk 2 minggu. Nak bawak balik minuman herba tu agak berat dan kosnya juga amat tinggi.

Pulang ke Malaysia, saya dijangkiti flu/demam lagi sekali dan Creatinine naik ke 278 dan GFR turun ke 15%. Selain meneruskan Osmertheraphy, saya terpaksa mencari alternatif tambahan yang lain, akhirnya jumpa Triple-T ByDrAzlan untuk menyambung semula rawatan dalaman secara oral.

Walaupun, asalnya doktor pakar dari hospital di Malaysia, melarang untuk mengambil ubatan herba, hasil pertemuan saya dengan doktor pakar buah pinggang di China, menunjukkan ramuan herba yang terpilih, diiktiraf dan ada kajian saintifik mengenainya, mampu membersihkan toksin2 melekat di buah pinggang dan memperbaharui sel2 baru agar dapat menjalankan fungsinya semula.

Saya berjumpa sendiri dengan Doktor Azlan selepas mengadakan pertemuan dengan rakan yang memperkenalkan Triple-T ini.

Selepas amalkan Triple-T dan mula minum pada minggu akhir bulan Mei. Pada 31 Mei, buat ujian darah, lepas seminggu dapat result creatinine turun dari 278 ke 212. GFR naik dari 15 ke 20. Alhamdulillah.

*Syukur sangat kerana dengan ikhtiar saya ni Allah izinkan dengan kos yang mampu milik di Malaysia.*

Triple-T ByDrAzlan mengawal sambil merawat dengan lebih awal terutama punca2 masalah kita. *Manfaat setanding dengan kepakaran dari luar.*

Dato’ Habibah Zon,

Mantan Ketua Pengarah Jabatan Arkib Negara,

Petaling Jaya


Testimoni 2  





Testimoni 3 




Testimoni 4 




Testimoni 5 






Testimoni 6 





Testimoni 7 




Testimoni 8 





Testimoni 9



Testimoni 10





Testimoni 11





Testimoni 12





Testimoni 13




Testimoni 14.




Testimoni 15


Disclaimer: Testimoni di atas adalah dari pengguna produk kami yang sebenar. Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna.


dan banyak lagi Testimoni.......

dan persoalannya

ANDA INGIN JADI SEPERTI MEREKA? 

Mereka merupakan antara beribu pengguna produk ini yang pada mulanya begitu skeptikal atau tidak percaya dengan Triple-T tetapi mereka telah berjaya membantu pesakit buah pinggang. 


Anda di tempat yang betul!


MUNGKIN KALI INI GILIRAN ANDA PULA UNTUK PULIH.


  

ORANG LAIN BOLEH, KENAPA TIDAK ANDA?


INGAT!!! Jika Anda Mengalami Perkara Berikut, Anda Mungkin Perlukan Produk Ini


  • KENCING BERBUIH 
  • buih terlalu banyak dan terlalu kerap. kencing berbuih ini tanda buah pinggang telah mula rosak.
  • KENCING BERWARNA KERUH 
  • air kencing hampir warna kemerahan tanda buah pinggang semakin merosot dan boleh jadi batu karang.
  • BADAN LEMAH 
  • rasa lesu sepanjang hari..tak bermaya buat kerja..malas dgn tiba2..tenaga rasa mcm kurang walaupun dh makan byk. Buah pinggang semakin rosak.
  • RISAU CONSUME UBAT SINTETIK 
  • kesan jangka masa panjang ..takut effect pd anggota lain..akan ketagih dgn bahan kimia..cuma mengawal bukan merawat..esok lusa sakit tu dtg balik, terpaksa ambil sepanjang masa. Tak pasal2 dapat darah tinggi, sakit buah pinggang, kencing manis dll.

  • ULANG ALIK HOSPITAL 
  • asyik follow-up dgn doktor sbb nak monitor paras gula yg tak turun2..kerana kencing manis adalah peyebab utama sakit buah pinggang ...terpaksa ambil masa yg lama & kena cuti utk buat appointment


Adakah Anda Ingin Tahu Apakah PRODUK ini...

kami perkenalkan


Teh Heba Penawar Sakit Buah Pinggang/Ginjal 


TRIPLE-T BYDRAZLAN






MENDAPAT KELULUSAN KKM 


==========================

APAKAH KEUNIKAN

TRIPLE-T BYDRAZLAN

==========================


✔ Diasakan oleh Pakar Toksikologi dan KeselamatanDan Terapi Makanan Malaysia serta Tenaga Pengajar Pengendali Makanan KKM
✔ Terhasil dari Penyelidikan (R&D) selama 8 Tahun dan hasilnya diiktiraf diperingkat antarabangsa.
✔ Teh Herba Berkualiti Tinggi yang Diformulasikan dari 3 Herba Utama iaitu Mas Cotek, Misai Kucing dan Teh Hijau.
✔ Triple-T ini kaya dengan antioksidaan yang dapat mencegah penyakit jantung, menguatkan imunisasi badan, melambatkan penuaan dan byk lagi.
Triple-T adalah Teh Herb 3 tindakan iaitu Mencuci Organ, Memulih Sel Hati dan Buah Pinggang dan Menghapuskan Sel Lemak Merbahaya.
Triple-T membantu pembuangan Toksin dalam badan.
Triple-T menghalang penukaran Karbohidrat kepada Gula
Triple-T menstabil tekanan darah
Triple-T membantu melindungi hati dan ginjal serta menghasilkan sel2 organ dalaman yang lebih sihat


Cara pengambilan Triple-T:
  • - Rendam/Rebus/ 1 uncang Triple-3 selama 10 minit ke dalam 400-600 ml selama 5-10 minit
  • - Minum tanpa sebarang campuran gula
  • - Amalkan 2 kali sehari.
  • - 1 uncang boleh digunakan sebanyak 2 kali.

Dalam proses kaedah rawatan TRIPLE-T ini, tubuh badan manusia akan mengalami tindak balas positif yang dinamakan healing crisisHealing crisis ini biasa berlaku apabila menggunakan bahan semulajadi kerana ia akan bertindak membuang kesan-kesan dari pemgambilan ubatan atau makanan yang mengandungi kimia.

Antara kemungkinan tindak balas yang dialami adalah seperti:

  • - Pembuangan najis dan kencingan lebih lawas dari biasa
  • - Berdebar
  • - Letih
  • - Sakit tekak
  • - Sakit sendi
  • - Loya dan demam
  • - Sakit di bahagian-bahagian tertentu

Tempoh healing crisis ini berbeza mengikut individu. Jika keadaan ini berlaku, pengambilan TRIPLE-T mestilah diteruskan kerana ini merupakan reaksi positif badan ke arah pemulihan.

_________________________________________________________________________________________

GERAN PENYELIDIKAN TRIPLE-T DARI UNIVERSITI TEMPATAN






HASIL PENYELIDIKAN DAN R&D SELAMA 7 TAHUN



______________________________

Dapatkan Triple-T Bydrazlan sekarang!!!


Jangan Biarkan Anda atau Orang Yang Anda Sayangi menderita Sakit Buah Pinggang....


Dapatkan Produk Hebat TRIPLE-T Orginal DISINI

RM140 / Sekotak

(Sekotak ada 28 sachet)

SEMENANJUNG / SABAH / SARAWAK - POS LAJU PERCUMA


TAPI TUNGGU DULU !!!!






Harga PROMOSI Untuk BULAN INI!!!


BELI 2 KOTAK - RM200  (JIMAT RM80)

atau

BELI 4 KOTAK - RM400   (JIMAT RM160)

SEMENANJUNG / SABAH / SARAWAK - POS LAJU PERCUMA




STOK MEMANG CEPAT HABIS .....






Dapatkan Triple-T Bydrazlan 

Hari Ini Juga


Harga PROMOSI Untuk BULAN INI!!!


BELI 2 KOTAK - RM200  (JIMAT RM80)

atau

BELI 4 KOTAK - RM400   (JIMAT RM160)

SEMENANJUNG / SABAH / SARAWAK - POS LAJU PERCUMA




CEGAH SEBELUM PENYAKIT BUAH PINGGANG ANDA MENJADI SEMAKIN TERUK



DAPATKAN SEKARANG

Penawar Sakit Buah Pinggang Teh Herba Triple-T

SEBELUM BUAH PINGGANG/GINJAL ANDA SEMAKIN KRONIK


Dapatkan Triple-T Bydrazlan

Hari Ini Juga !!!


Harga PROMOSI Untuk BULAN INI!!!


BELI 2 KOTAK - RM200  (JIMAT RM80)

atau

BELI 4 KOTAK - RM400   (JIMAT RM160)

SEMENANJUNG / SABAH / SARAWAK - POS LAJU PERCUMA





HIDUP LEBIH SIHAT

ANDA MAMPU MENGUBAHNYA



Dapatkan Triple-T Bydrazlan

Hari Ini Juga !!!


Harga PROMOSI Untuk BULAN INI!!!


BELI 2 KOTAK - RM200  (JIMAT RM80)

atau

BELI 4 KOTAK - RM400   (JIMAT RM160)

SEMENANJUNG / SABAH / SARAWAK - POS LAJU PERCUMA







______________________________________________________________________________________


SEDIKIT INFO TENTANG DR AZLAN


Dato' Prof. Dr. Norazlanshah


  • Seorang pakar dalam kajian toksikologi herba dan pemakanan & keselamatan makanan dari Universiti Awam Malaysia.
  • Beliau memenangi pelbagai anugerah daripada penyelidikan dan pembangunan produk berasaskan herba di antaranya adalah Ekspo Teknologi Malaysia, MTE 2011 (pemenang pingat emas), IIRIE 2011 (anugerah khas & pemenang pingat Perak), Teknologi Reka Cipta dan Inovasi Expo, ITEX 2011 (anugerah khas, pemenang pingat emas & pemenang pingat Perak).
  • ByDrAzlan memenangi The Royal Sriwijaya International Award dan Malindo International Entrepreneur Award. Kategori BEST ENTREPRENEUR




  • ByDrAzlan juga telah memeterai perjanjian persefahaman (MOU) bersama dengan Malindo MBCC Asia bagi projek-projek kerjasama perniagaan masa depan di peringkat ASEAN, disaksikan oleh Dr Ahmad Masrizal Muhammad-Setiausaha Politik Timbalan Perdana Menteri Malaysia, Dato Seri Utama Abdul Rahman Bakar-Presiden MBCC, Dato Seri Herman Prayitno-Marsekal TNI (PURN)-Duta Besar Indonesia.


Anugerah Dan Pencapaian












Hasil R&D Dan Geran Dari Kerajaan










Keratan akhbar tempatan Tentang Produk ByDrAzlan 











Saranan untuk dapatkan dari hasil kajian bukan yang kilang sama tukar label


Disclaimer: Apa yang kami nyatakan di web ini adalah benar dan tepat mengikut fakta semasa dan dari ulasan pengguna sebenar. Pengguna dinasihatkan menggunakan produk ini seperti arahan pada produk. Namun kami tidak bertanggungjawab jika sebarang masalah/komplikasi berlaku kepada pengguna di atas penggunaan produk ini

__________________________________________________________________________________________________

JANGAN LUPA HARGA PROMOSI KAMI





Dapatkan Triple-T Bydrazlan

Hari Ini Juga !!! 


KINI TIBA MASANYA UNTUK ANDA HIDUP BEBAS DARI PENYAKIT


Harga PROMOSI Untuk BULAN INI!!!


BELI 2 KOTAK - RM200  (JIMAT RM80)

atau

BELI 4 KOTAK - RM400   (JIMAT RM160)

SEMENANJUNG / SABAH / SARAWAK - POS LAJU PERCUMA




Perhatian! Sila lengkapkan borang di bawah.

Ruangan yang wajib diisi

BUTIRAN PEMBELIAN

Produk Kuantiti Harga (RM)
penawar_buah_pinggang
JUMLAH
JUMLAH KESELURUHAN (RM)
Caj Pengendalian (RM)

KAEDAH PEMBAYARAN

Perhatian! Sila pilih (dengan KLIK) kaedah pembayaran yang sesuai untuk anda di bawah.

BUTIRAN PELANGGAN

Log Masuk atau